
Pozycjonowanie Krakow - więcej szczegółów o tej usłudze
Funkcjonują trzy kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Ojca, koncert popularnego zespołu lub Zielone Świątki. Ten rodzaj pozycjonowania będzie bardzo skuteczny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześniej. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. Przeważnie należy zacząć je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową ewentualnie zmodyfikowaną treść strony internetowej.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Kolejny model pozycjonowania to dobre i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Za sprawą stosownego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads istotnie się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail to także dużo niższa konkurencja. Kluczowe jest także to, że coraz popularniejszy jest trend wprowadzania długich zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– golarka Braun Seria 3 czarna,
– telefon LG G6 biały,
– obuwie sportowe Nike Revolution białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne przede wszystkim dla sklepów internetowych. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę produktów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu kluczowe jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę z reguły:
– dzielnicę (przykładowo “sklep rowerowy Mokotów”)
– miasto (“fizjoterapeuta Kraków”)
– państwo (“hostele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do odbiorców rezydujących w danym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest przydatna również wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na promocję i nie ma możliwości konkurować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania regionalnego, np. zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]