
Parę zdań o filtrach Google?
Filtry Google to kara nakładana na serwisy internetowe, które nie spełniają wprowadzonych przez Google wytycznych dla twórców stron. Spotkać możemy się z dwoma rodzajami kar – z filtrami algorytmicznymi lub ręcznymi. Filtry ręczne nakładane są przez członków Google Webspam Team, z kolei algorytmiczne nakłada bezpośrednio algorytm Google.
Twoja strona ma filtr Google – co w związku z tym?
Najczęściej spotykanymi konsekwencjami filtrów Google jest obniżenie się strony w wynikach wyszukiwania. Strony, które w widoczny sposób łamią wytyczne Google mogą być nawet całkowicie wyrzucone z ich wyników. Filtry ręczne od Google nakładane są z reguły na okres 30 dni, a filtry algorytmiczne do momentu, gdy strona będzie zaakceptowana przez roboty sieciowe. Oczywiście także , gdy mowa jest o filtrze ręcznym, warunkiem zakończenia kary jest poprawienie strony zgodnie z wytycznymi. Najczęściej spotykamy się z filtrami Google nie pozwalającymi na osiągnięcie satysfakcjonujących wyników w wyszukiwarce lub bardzo obniżającymi pozycje uzyskiwane do tej pory.