
W tym miejscu znajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak wybrać firmę SEO.
Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć rzetelną firmę SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w sugestie ekspertów, a najlepiej samego Google.
Jak zatrudnić dobrą firmę SEO? Google udostępniło o tym instruktaż
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozwija się praktycznie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia licznych alternatyw, jak m.in. Bing, Yandex lub Rambler, nadal najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie zaistnieć w sieci, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje silna konkurencja, najczęściej nie jest to proste bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i przygotowało krótki instruktaż, jak znaleźć solidną agencję SEO.
Czym według Google charakteryzuje się solidna agencja SEO?
Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie tłumaczy, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy,
- udzielenie stronie opieki technicznej i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez cykliczne raporty oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
- zdolność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych działań,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony.
Przedstawicielka Google zaznacza również, iż dobra firma SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym namacalne efekty zazwyczaj po paru miesiącach działań.