
Akcje reklamowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się świadczeniem usług, sprzedażą czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki stać na stworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. reklamy, tymczasem niewielkie biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, najczęściej poszukują wsparcia u agencji marketingowych.
Agencja reklamowa gwarantuje wszechstronne usługi
Agencja marketingowa to grupa kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami świetnie orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że zostanie ono poprawnie użyte w trakcie tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, billboardów, ulotek lub kalendarzy. Agencja marketingowa napisze też ciekawe, unikatowe teksty na stronę www firmy, jak również zaplanuje strategię kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i Instagram.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie jest to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji konferencji, targów czy spotkań z klientami wymagających często skrupulatnego planowania, te zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zgranego oraz kompetentnego teamu pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń czy też organizację imprezy integracyjnej. Na rynku działają setki agencji reklamowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do jak największego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich czynności reklamowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.
Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]